Fika

Ska snart i väg och fika med Hanna och Linda (från korttiden) och deras underbart söta döttrar! Hannas lilla Elina är snart 2 mån och Lindas Jasmin 11 mån =)  Trevligt trevligt!

Lite långt att köra bara... men men.. ska parkera hos Hanna och gå med de in till stan. Det är för klyddigt och för dyrt att stå i stan (herregud, 25 kr/tim...)

Jobbade i går... De gamla är så söta! De hade skrammlat ihop till en chokladask (merci) Det tyckte jag var jättegulligt. De kan ju knappt gå och så ger de sig iväg för att köpa! =)
Kom på att det var sista dagen denna månaden jag jobbade. Ska jobba två dagar i januari, den 7 och 8e... sen är det slut! Shit! Hur snabbt har inte tiden gått? Då är det bara 2 månader kvar till Plutten kommer. 2 MÅNADER!! Känns som igår jag ringde sandra för att kolla "om strecket på stickan inte är extremt tydligt, är det positivt ändå?!". Haha. Och hon svarar att "jaaaaaaa så är det", för både hon och Michaela har två levande bevis på det i sina vagnar!
Jag har t.o.m kvar mms:et till Niclas på mobilen där jag tagit ett kort på stickan och skrivit under "jag vet inte vad jag ska tro!" Det var den 7 Juli. Nawww...

Längtar som fan. Kommer bli så underbart!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah ja..går runt på cubus o börjar leta direkt kläder till din plutt..haha..kanske LITE tidigt:P

2008-12-18 @ 21:09:03
URL: http://hylen.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0