Frååååååågor

Hade en trevlig fika med töserna! =)
Är sååå trött nu. Får nog lägga mig på soffan en stund tills Niclas kommer hem!

Hittade dessa på en annan blogg. Skulle länkatill henne men nu kommer jag inte ihågvad hon hette =S

1. Har du någon rälig ovana?

    - mmm... rökning

2. Bästa konserten du varit på?
   - inte varit på så många. Får nog säga GT då. Där är så mysig stämning!

3. Vilket är ditt värsta bus du gjorde som barn?

  - måste vara när jag tog in sniglar (fast jag inte fick då, smuglade in dem!) och hade dom i min barbiepool!

4. Fick du IG i något ämne i gymansiebetyget?
   - Nopp

5. Skulle du skönhetsoperera dig om du erbjöds gratis ingrepp?

   - ja klart, men beror på vad det var för ingrepp då...

6. Vad handlade din senaste dröm om som du minns?
   - haha ja att Niclas stekte tjocka prinskorvar till bebis!


7. Skulle du kunna tänka dig att adoptera ett barn?

  - Om jag inte själv hade kunnat få ja. men nu har jag min underbara bebis i magen! <3

8. Reser du dig för gamla/gravida på bussen?
   - Är gravid själv och ingen reser sig för mig.... men i vanliga fall reser jag mig ja.. de få gånger jag åker buss.


9. Tre saker du alltid bär med dig?

   - mobil, plånbok, nycklar

10. Har du någon gång som vuxen sårat någon avsiktligt?

     - nej inte avsiktligt.. men har nog inte alltid varit så snäll.. =P

11. När gjorde du något fint för dig själv senast?

     - var hos frissan igår, räknas det??

12. Har du någon gång pajat en vara i en affär utan att säga till?
       - har jag säkert, så klumpig som jag är!

13. Pratar du med dig själv?
    - ibland, får bäst svar då!=)


14. Vilken skådespelare/ska borde spela dig om det gjordes en film om ditt liv?

    - Oooo... hmm... nån snygging iaf!

15. Vem utanför din familj känner dig allra bäst?

   - Sandra och Lisa.

16. Ditt favorituttryck just nu?
   -  har så många.. kommer naturligtvis inte på nån nu

17. Tycker du om ditt jobb/din pågående utbildning?
     - både och. Funderar på om man skulle gjort nått annat än och jobba som undersköterska efter mammaledigheten.


18. När blev du rädd senast?

   -  Igår när jag inte kände bebis sparka på länge.. och när pappa ringde.

19. Pinsammaste fylleminnet/återberättelse från vän?
  -  Sandra, berätta!


20. Vilken maträtt bjuder du på om du vill imponera på någon?
   -  har faktiskt inte lagat mat så... är an många köper man typ smörgåstårta (shiiiiiiiit vad gottt!!!) annars blir det vanliga middagar.


Kommentarer
Postat av: Sofi

Sofi ;) Men du behöver inte länka, för nu har jag själv lämnat ett litet spår här =D Grattis till ditt väntade barn! / Videdalare, haha!

2008-12-18 @ 22:24:04
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Röker du med bebisen i magen??

2008-12-18 @ 23:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0