Fredag igen!

Jaha då var det fredag igen! Denna underbara dagen på veckan när man vet att Niclas är ledig två dagar fram!  Veckorna går så fort! Men det är baaaaaaaaara positivt =) Går in i ny vecka varje söndag (hur detta nu går ihop för Plutten är beräknad till en lördag) Har dessutom fått fram hur fan man räknar. Enligt BM är jag i v. 27+5 idag. MEN!! Då har jag gått 27 hela veckor och fem dagar, alltså är jag i vecka 28! Och på söndag vecka 29 då =) YES!

Vaknade imorse av att jobb ringde och undrade om jag kunde jobba. Var tydligen inte så tungt där. Men fan... jag orkar inte! Är helt slut! Har dessutom råkat få en liten förkylning, har ont i halsen =(
(Sen behövdes bilden tankas och NEJ, jag vet inte hur man tankar! Iaf inte denna bilden...)
 
Fått en massa julkort idag! Så trevligt! Man får lite ångest när man får från folk man inte själv skickat till. Men men.. då vet man det till nästa år!

Fick även mina papper idag med inkomst och sånt av min arbetsgivare. Ska skicka in dom till försökringskassan så snart jag kan! Hade faktiskt tjänat 20 000 mer än jag trodde! Bara positivt!

Vill bara få i ordning i huset. Saker precis överallt. PANIK!!! Måste få bort allt innan jul iallafall. Ska ju ha julafton här hemma i år =)

Hoppas det inte blir för sent med allt jobb med trappan ikväll. Vill ju hinna mysa med min älskling också.. <3

Sandra, snart kommer ni ner Längtar som faaaaaaaaaaaaan!!! Saknar er så! <3

Ska in i duschen nu. Bebis sparkar och det hade varit underbart med ett varmt bad! Japp, det får det bli.

Kommentarer
Postat av: Sandra

VI KOMMER SNART! Tisdag är du min eller?

2008-12-19 @ 21:28:00
URL: http://hylen.blogg.se/
Postat av: Maria

sa vi inte den 25e =S ska ju hem till pappa på tis.. fast vi måste komma in om o säga hej =)

2008-12-20 @ 00:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0