Julemys

Blev en sen kväll i går. Skulle försöka få klart det sista här hemma. (Gick inte så bra..) Hann tvätta några maskiner i alla fall! Skönt!

Fick vakna tidigt, vid nio (!). Var tvugna att köpa de sista julklapparna. Så skönt att det är klart =)

Fick köpt julklappar till min älskade guddotter Izabella <3 Får se vad hon tycker om dom! Lite svårt att köpa faktiskt, har inte träffat henne på länge. Vet inte vad hon har för saker och så. Vet inte vad hon behöver eller vill ha! Sandra säger bara: men köp vad du vill! Så ja, det fick jag göra haha!  =)

Sen blev det att köra till Maxi. Käkade på pölsemannen (det du Sandra!) MEN! Det var fatiskt inte gott! Enligt Niclas smakade det som det ska men mina smaklökar har nog ändrats. Smakade plast.

Hem igen, och börja sätta upp vårt tomteland (!) Fick det av Niclas mormor & morfar. Tydligen sånt de alltid haft uppe sen han var liten. Inte lätt att ha press på sig att återskapa hans barndom! haha! Men det blev väl bra... kan man tycka!

Åhhh Nilas köpte såååå söta kläder till Plutten idag! *längtar*

Har precis käkat pizza. Shit vad onyttigt jag ätit i dag =S Tur man har vitaminer också. Får väl klämma i mig ett kilo clementiner sen! Köpte en hel låda på Maxi haha.

Nu händer inte så mkt. Ska fortsätta städa. Niclas mormor & morfar kommer på 11 kaffe i morgon. Ska byta julklappar! =)

(måste i från datan nu. Vissa i detta huset, pappa och Niclas, vill ha "dansbandskampen" el vad fan det heter på högsta volym på tvn. Usch.)


Kommentarer
Postat av: Sandra

VA I HELVETE! PÖLSE UTAN MIG!!!!!

2008-12-20 @ 21:07:30
URL: http://hylen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej hjartat fatta sa sugen jag blev pa polse nu!

dom har sjukt aklig korv har blaaa!

ville bara saga hej o att jag laser din blogg

Puss

2008-12-21 @ 14:37:34
Postat av: Humle

Heej dumle... ja jag har ju haft mina pölsedar haha.. dansbandskampen äger, vet du vem som vann?? Puss på dig!

2008-12-21 @ 15:58:01
URL: http://aggorslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0