Julstress deluxe!

Varför ska allt vara så stressigt på julen? Ska köpa de sista julklapparna idag, vet var jag ska köpa och vad. Men sen kommer all mat som ska köpas och bla bla bla... Jag är trött!!!!
Har fått upp och klätt granen (såg att jag inspirerat familjen Hylén att göra det med!) och pepparkakorna med rosa klasyr blev gjorda i gårkväll. Pappa och Niclas har hållt på med vår jäkla trappa hela helgen. Ska det vara så svårt att få en trappa som man kan gå i? Den börjar bli klar nu iaf.. pappa kommer ner idag med och hjälper till. Vad skulle vi gjort utan honom? Så att jag tror att han och jag sticker och köper de där julklapparna... fast en kan vi inte köpa... Niclas måste vara med... =)

Och denna bloggen... Får ju inte rätt på nånting. Trodde detta skulle vara lätt men ICKE!! haha...
Sandra fick fixa lite i lördags så den ser nåttsånär bra ut. Får sätta mig ner och fundera och klura nån dag. Inte idag dock... orkar inte.

Ska man vara så här trött redan? Trodde det skulle vara mest sista 2 mån.. Igår var det 3 mån kvar till BF! =)

Ska iaf bara jobba en dag till denna månaden. På onsdag. Får inte min havandeskapspenning förrän 13 jan om det går som jag vill. Har ine fått några papper tbx från försökringskassan. Men orkar inte jobba inom vårdennu. Är ju stor som en elefant! Har gått upp 15 kg...

Ska in i duschen nu.....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bara 15kg? FAN VAD DU ÄR KASS! Jag gick upp 17kg..härliga 80kg stod det på vågen på BB! grrr i love to me a hippo!:D

2008-12-15 @ 15:00:47
URL: http://hylen.blogg
Postat av: Maria

ja men hoho?har 3 mån kvar!!! haha svullo!!!

2008-12-15 @ 18:07:56
Postat av: Sandra

Ja men va fan! Om man går upp mycket i början så står det stilla mot slutet juu! Fan kan du inget eller?:P

2008-12-16 @ 09:24:14
URL: http://hylen.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0