Lussekatter!

Usch, mådde lite kasst igår... men tänkte inte så mycke på det. Men i morse mådde jag faktiskt riktigt dåligt.. Spydde faktiskt =( *buuuhuuu* Var lite snurrig och så. Och jag som skulle träffa Hanna och julmysa. Vi skulle julbaka en massa! Men icke.. hon var tydligen också sjuk. Är det nått som går nu el? (är ju lite off när man bor i Trellehulla! haha skoja!)
Får helt enkelt träffas en annan dag!

Var iaf hos frissan kl 11. Hade fan en sinnes utväxt! Mitt hår växer som ogräs nu när jag är gravid! Och jag som aldrig trott att mitt hår växte över huvudtaget... =) Gick bra... mådde inte speciellt bra där.. Satt och tänkte som i thailand "Maria, svimma inte" hela tiden.. haha så nördig man är!

Iaf... frissan ligger bredvid pappa... körde in där och han hade handlat alla grejer som vi skulle ha i lussekatterna, jag och hanna. Så ja... vad gör Maria då? Jo, hon börjar helt enkelt att baka de där lussekatterna! Pappa stack och jobbade och nu sitter jag här vid min gamla dator som är segare än ett ålderdomshem...grrr.... och väntar på att de ska jäsa.

Syrran var på ultraljud idag! =) Är beräknad till 31 Maj!! De kunde tyvärr inte se könet. Men jag vet redan att hon får en flicka! Känner det på mig!
Längtar tills vårt andra ultraljud. 20 Januari =) Haha tänk om de helt plötsligt ändrat sig? Att det inte är en liten babypojke där inne? Går ju lika bra ändå, men man har ju pregat in det i huvudet nu... my babyboy <3

Var förresten och köpte julklappar till mig & Niclas igår! <3

Nä... får nog se hur det går för mina stackars lussekatter ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0