Äntligen fredag!

.. fast känns som det kvittar. Niclas ska ändå jobba på nån j*kla mässa i morgon. I bland gillar inte jag hans jobb.. men får se det positivt, det är på den mässan de säljer den där JÄTTEGODA saften.Hoppas man får en flaska eller två?!

I går hade jag och Noel det jättemysigt på stan med Hanna & Elina! Man märker vilka som har tid att gå på stan, bara barnvagnar överallt! Noel kanske blir en "latte-unge". Men skulle inte tro det.. är ju svindyrt att käka lunch ute! Vi köpte en kyckling/broccoli paj inne på fiket på Gallerian. 75 SPÄNN!!! Och det var en såndär äcklig rund paj som man köper i affären. Helt sinnes! Men men..

Gick bra att ha med mat till Noel. Han sov hela turen tills vi fikade och det var matdags. Gud så smidigt det är med ersättning! Älskar det! Man får en annan frihet. Tyvärr var han sjöblöt när jag tog upp honom. Verkligen totalt nerkissad, men fick ju snällt mata honom först eftersom maten var färdig. Detta innebar att även mina byxor blev nerkissade. Jippie! Fick göra det bästa av situationen och byta på honom (tur att man hade 3 ombyten till honom med sig. Dessa kom till användning!) Synd att vagnen också var blöt, kunde ju inte lägga honom i det igen. Så han fick ligga på det skyddet man bytat blöja på och en filt. men han klagade inte och somnade direkt igen! Gäller att ha fantasi!

Fick reda på i morse att Niclas åker redan onsdag kväll till Åre med sitt jobb. Någon kurs där. Han kommer att åka onsdag kväll och komma hem söndag middag. Jag & Noel ska bo hos min pappa då. Aldrig att jag bor i detta spökhus själv och har tråkigt! Aldrig!

Fick en massa fina bilder från HenrikNoel. Lägger in de bästa!


Noel med sin morfar på Ystad BB den 22 mars 2009



Noel med moster Malin, Ystad BB den 22 mars 2009





Noel med sin mormor på min födelsedag, 5 april 2009



Noel i pikébody, 5 april 2009




Noel hos Henrik, 16 april 2009 (ser ni hur stor han blivit?!)



Jag & Noel somnade på pappas soffa! Gud så skönt! 15 april 2009


Kommentarer
Postat av: marie

GRATTIS maria

till eran lille pojke.

Så fin han är.

Lycka till!!!

Häls Marie/ Roger (Era gamla grannar)

2009-04-17 @ 12:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0