Fullt upp =)

I dag kommer jag att ha fullt upp! Har typ städat hela huset nu, bara dammsugning kvar. Noel sussar sött i sin vagn och har gjort det hela morgonen. Han kanske också kände att lördag innebär sovmorgon?!! Fast det blev ju inte det för mig och Niclas... Han stack hemifrån vid nio.

Pappa är på väg hit. (Ringde och väckte honom, han hade jobbat natt... sorry!) Men var tvungen att städa osv och det går inte om Noel är vaken. Så jag tänkte att han kunde vara lite barnvakt medan jag springer runt i huset. Nu har han ju sovit hela morgonen så jag har hunnit det mesta... men alltid trevligt med sällskap! 

Vi tänkte köra förrbi mässan och se vad det är för skit som finns där! Man vet ju aldrig om man gör något klipp. Ha ha men skulle inte tro det! Måste även köra i väg och handla lite till i kväll. Malin & Andy kommer hit! Ska grilla och ha det mysigt! Ska bli jättetrevligt! Hoppas solen håller sig uppe så vi kan sitta på terassen. (Malin, om du läser detta innan ni kommer så kan ni ju ta med en extra tjocktröja!)

Har kommit på att jag lägger upp rätt många bilder på bloggen. Bra eller dåligt?!

Måste hänga upp tvätten nu! Ha en trevlig helg!


Noel med söta Hanna!



Noel med Henrik



Mammas älskling



Noel med Katta



Så här somnade min gosegris i går kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0