Home sweet home!

Nu är vi hemma i Hulla igen.Har haft det jättebra hos pappa! Tusen tack för allt pappa, älskar dig!

En snabb genomgång av vad vi gjort....

Kom till Malmö onsdagkväll, vid 21 tiden. Jag, Lisa och Noel tog en skön promenad i vårt gamla hood =)

Torsdag; sov länge... gick en sväng hem till mormor och gick en låååååång runda med Lisa och Stina (och min Plutt såklart)

Fredag; träffade Hanna, Elina och Linda hemma hos Hanna. (Jasmin var förkyld och stannade hemma med sin pappa) Lunchade på pasta/kycklingsallad. Jättegott! Var meningen att vi skulle käka det på plats, men ville inte vara ute när det luktade bränt så vi åt hemma hos dom istället. Hanna tog en jättefin bild:

Elina klappar Noel på huvudet! Så himla gulligt! Kärlek?!

I går, lördag, var jag, pappa och Noel på Babyringen och köpte doppresent till gubben .Han ska få en babysitter och en hoppgunga. Lika bra att önska sig något som vi behöver!
Tog även en tur hem till farmor och Ingvar och fikade.

På kvällen var vi och grillade hos Sandras föräldrar med Sandra, Robin och Izabella! Jättetrevligt! Bilder kommer, vet inte var sladden är =S Ska genast börja leta!

Noel vaknade redan kl 06 i morse och skrek, skrek och SKREK! Ingen aning vad det var för fel. Testade verkligen allt.. mat, nya blöjor, leka, hoppa, gå runt...mm. Inget hjälpte. När pappa vaknade kl åtta fick han ta över en stund medans jag gick in i duschen, och direkt börjar han att sjunga "hallå du gamla indian". Tror ni inte ungen somnar?! Jovisst. Helt sannslöst! Varför tänkte jag inte på det?!

Vi somnade iaf två timmar på soffan sen, men han skrek som en stucken gris direkt när han vaknade. Vet inte vad det är för fel, antagligen vet han inte själv varför han skriker. Det är iaf rätt påfrestande efter några timmar. Vill ge allt beröm till ensamstående föräldrar! Ni är fantastiska som orkar med allt!

Nu ska Niclas hämta mina kläder jag beställt ,så jag får kolla till Noel. Kommer med bilder från veckan senare (när sladden är hittad, som sagt!)

Ett stort grattis till Linda som fyller år i dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0