Hos Hylénarna =)

Var hos frissan i morse... eller morse och morse... klockan tolv. Hade skrivit klockan tolv i vår stora almanackan i köket, men när jag var på väg dit kollade jag i min lilla filofax från väskan och då stod det att jag skulle vara där redan klockan elva. Rätt så pinsamt att gå in där faktiskt, men hon tog hand om mig ändå! Hon fick det nog lite stessigt, men var ju jättesnällt att jag fick hjälp ändå. När skulle jag annars ha tid att gå dit?

Efter det körde vi till Möller och Denice där vi fick en fin sandlåda som ska stå hos pappa. Vi har ju vår pool som vi ska göra om till sandlåda. Vem kommer att ha tid att rensa poolar och allt vad sånt innebär egentligen? Inte vi iallafall.... Men tack så mycket! Kanon! 

Körde sen hem till Sandras föräldrar där Sandra, Robin och min ängel Izabella kommit i går kväll!  Så kul att träffa dom igen och de ville ju träffa Noel! Fick jättefina grejor av både dom och Carina och Ulf! Tusen tack!

Izabella fick även en present av oss eftersom hon hade 1 årig dopdag i veckan. Man måste ju komma i håg sånt som fadder! =)

Fick några fina bilder:


Izabella me vår present; prinsess stol/parasoll/bord


Prinsessa fikar


Sötnosen


Sandra var fastklistrad med Noel =)


Jag med min guddotter!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

JAG SAKNAR HONOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gud ne jag får flytta in hos er!

2009-04-05 @ 20:49:16
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0