Jahapp...

Då har Niclas 10 pappadagar tagit slut... =( Första dagen man är ensam med Noel. Lite läskigt ändå!
Vi gick upp vid 7 och gav Noel mat och jag passade på att duscha och göra mig klar. När Niclas stack till jobb tog vi en timmes promenad. Är jättefint väder ute! Måste gå ner mina mammakilon. Vet, man ska inte stressa och det tänker jag inte göra heller, men det är lika bra att börja direkt. Det är ju jätteskönt att vara ute och gå och Noel sover som en stock i vagnen! Skittråkigt att inte kunna ha sina vanliga kläder.

I går var vi först och firade Niclas farmor som fyllde 90 år. Sen åkte vi hem till mamma & Rolle som bjöd på middag och tårta! Fick fina presenter, TACK!!! Snart kan jag äntligen köpa mina brillor och se omvärlden igen!

Tack för alla sms, telesamtal, kort och presenter!

Jaha... vad ska man göra nu? Noel sover i vagnen... Han ska inte ha mat förrän om en timme och sen ska vi till bvc kl 14.00. Undra hur mycket han gått upp denna veckan. Han äter ju som en häst!

Hur kan man somna så?!


Matdax!

Kommentarer
Postat av: malin

aw plutten:) kul och se hans ögon hihi:):) hur har ni haft det dag?!:)pusspuss<3

2009-04-06 @ 18:08:33
URL: http://mbjursell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0