Om lilla mig!

Mina älsklingar har somnat i soffan. Sitter och kollar lite på internet, men finner inte så mycket intressant faktiskt. Hittade dessa frågor på någons blogg. Lånar dom och sysselsätter mig med. Är inte lönt att gå och lägga sig innan Noel ska ha mat.

Hur gammal är du om fem år? Då är jag 28 år! Shit...

Vem var den sista du träffade? Mina älsklingar. Förrutom dom...hmmm... måste ha varit pappa

Hur lång är du? 164 cm *stolt* (Har alltid varit "163 och en halv" men när jag fixade nytt pass sist vad jag 164!)

Vilken är den senaste film du sett? 40 days and 40 nights... dvdn har gått varm här hemma i dag!

Vem ringde du senast? "Älskling mobil"

Hur löd ditt senaste sms och till vem? Var ett mms till Sandra på Noel och illern Göran (gosedjur)

Vad är helgens planer? Träffa Sandra, Robin och Izabella. Annarsinga planer. Jag och Noel ska bo hos pappa för Niclas är i Åre med jobbet.

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sen jag slutade röka föredrar jag sms. Förr var det perfekt att ringa när man tog en cigg...

När såg du senast din mamma? Förra veckan

Vilken ögonfärg har du? Blå

När vaknade du idag? Vaknade och gick upp kl tolv... Har haft migrän hela dagen. Niclas fick ta hand om Noel.

Har du någon gång hittat en katt? Ja faktiskt. Eller det kanske inte var just jag men min familj iaf.. mormor fick den och vi döpte den till Lisa!

Vilken är din favoritplats? Utomlands. (och min säng men det låter ju lite tråkigt!)

Vilken plats föredrar du minst? På bussar! Hatar att åka buss!

Var tror du att du befinner dig om tio år? Antagligen kvar i Sverige!? Kanske inte just i trellehulla bara...

Vad skrämde dig som barn? Haha... att Ludvig från Kullamannen skulle gömma sig i vår tvättkorg. var tvungen att kolla där varje gång jag gick in i badrummet!

Vem fick dig att skratta senast? Mina två älsklingar nu precis! De ligger och snarkar riktigt högt båda två i otakt. Så himla söta! Älskar er!

Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja...

Har du stationär eller bärbar data? Både och...

Sover du med eller utan kläder på dej? Oftast med...

Hur många kuddar har du i sängen? Vi har sammanlagt fyra kuddar i sängen och två på

Hur många landskap har du bott i? Två

Har du någon gång spytt på nån? Vilken fråga! Men ja... det har jag säkert gjort mer än en gång!

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror ju påom jag är ute eller inne. Skor ute och strumpor inne!

Är du social? Det hoppas jag!

Vilken är din favoritglass? Magnum mandel

 Vad skulle du göra om du vann en miljon? Antagligen något så tråkigt som att betala av lån... men hade absolut unnat mig en resa eller flera med nära och kära. Dessutom shoppat en massa! Det hade nog inte blivit så mkt avbetalt av lånet när jag väl tänker efter...!!! Finns så mkt man hade velat köpa men som pengarna inte riktigt räcker till..=)

Tycker du om kina mat? Älskar kinamat!

Tycker du om kaffe? Ja! Mer och mer faktiskt!

Vad dricker du till frukost? Mjölk eller oboy

Sover du på nån särskilld sida? Ingen aning faktiskt... snurrar nog mest runt när jag sover!!

Kan du spela poker? Icke

Tycker du om att mysa? Dum fråga, vem gillar inte det? Är det bästa som finns, enligt mig!

Är du en beroende människa? Vill inte vara det men har kommit på att jag nog är det i bland...

Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Niclas farmor!

Vill du ha barn? Har redan en underbar son! Blir väl förhoppningsvis ett syskon i framtiden...! (lugn, inte nu och inte inom iaf två år!)

Kan du några andra språk än svenska? Kan och kan... har läst tyska och spanska.. och engelska kan väl de flesta?

Har du någonsin åkt ambulans? Nej

Föredrar du havet eller en pool? Spelar faktiskt ingen roll... Men havet brukar alltid vara P*sskallt....

Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och skor...

Äger du dyra smycken? Vågar man skriva det?! haha...

Har du någonsin testat narkotika? Ofrivilligt ja...

Vad var det senaste du stoppade i munnen? Mat

Vem är den roligaste människan du känner? Känner många roliga människor! (Älsklingen min tyckte jag skulle skriva "Niclas Bergbring"...)

Välj ett ärr på din kropp? Ett stort fult ärr efter två (!) navelpiercingar som kroppen stöte ut. (får väl erkänna att mamma hade rätt om piercingar...!)

Vad har du för ringsignal? Lejonkungen (timon och pumba) och när Niclas ringer den "Nä så tjock du har blitt..." Inte ändrat sen jag var gravid!

Har du kvar något klädesplagg från när du va liten? Ja, en hel del...

Flirtar du mycke? Aldrig. Behöver inte det nu och tror inte jag gjorde det innan heller... eller?

Vart togs din profilbild? Enligt mig ska jag inte ha en profilbild, men har sett på vissa datorer att det ändå finns en bild. Den bilden är isf tagen i Phket, thailand,

Kan du byta olja på bilen? Nej...

Har du fått fortkörningsböter? Nej. Jag kör så bra så (!)

Vilken var den senaste bok du läste? Tyskungen

Läser du dagstidningen? Nej, vi har ingen sån hmma. Men om någon annan har så läser jag gärna!

Prenumenerar du på någon veckotidning? Topp hälsa och Vi föräldrar

Dansar du i bilen? Hur f*n då?! =S

Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vem somkommer på dopet

När var du i kyrkan senast?
På min morfars begravning. Men ska snart dit igen på möte inför dopet!



Trodde inte det var så många frågor! Niclas och Noel har redan hunnit vakna, Noel har fått mat och de är på väg upp och lägga sig... ooppss.....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0