Scotts...

Börjar undra vad det är för fel på min unge! Det enda som får honom lugn är Scotts skiva! (Ni vet dom som kom 2a i ("dansbandskampen") Är inget fan av dom, eller deras musik... och har nog utan att överdriva hört skivan 500 gånger.
Den måste med överallt! Vi har den på fyra skivor tror jag, på datorn, i bilen etc.

Och vet ni vad det värsta är?!! Att låten "Hallå du gamle indian" är favoritsången! Tre sekunder in på låten somnar Noel, hur pigg och skrikig han än är... Undra om det går över?!

Fast och andra sidan borde jag kanske tacka Scotts för att de finns och kan lugna min lille Plutt?! De kanske har någon hemsida man kan skriva på och tacka?!
(Och kanske fråga om de kommer med en ny skiva snart så man kan lära sig lite nya låtar utantill?! Ha ha ha...) 

Men kan ju tillägga att Niclas är överlycklig över detta! Dansbandskungen =)


Den berömda skivan...

Kommentarer
Postat av: Dansbandskungen

Japps dom har en hemsida där du kan skriva och tacka=)

www.scotts.nu



Älskar dig mest i hela världen älskling<3

Miljoner av PUSSSAR

2009-04-21 @ 21:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0