Snabb uppdatering

Får bli en snabb uppdatering av denna fredag. Är dödstrött just nu!

Noel vaknade vid 8 och skulle ha mat, så vi sa att vi skulle gå upp då... men efter att han fått sin mjölk somnade både han och Niclas igen och då tyckte jag att jag lika bra också kunde göra det! =)

Vaknade sen vid 11.. tog det lugnt, fixade lite saker och BOKADE DOP. Kommer bli skitbra! Skriver mer om det nästa gång.

Begav oss till stan och kollade lite. Var väldigt skönt väder! Hoppas våren kommit! Hämtade ut ett paket vi fått från min moster och hela den familjen. JÄTTSÖTA kläder till Noel. Så gulligt! Tack! Snart kommer även min kusins bebis, och de ska också få en pojke! Kul!

När vi kom hem satte vi oss på terassen och drack kaffe. Så himla skönt. Ska lägga upp bilder på hur det blev, men hinner inte just nu.

Sen gick vi hem till Padde där muppen, sofie, sophie, henke, kelly och erika var. Grillade och hade jättetrevligt! Har precis kommit hem och jag är dödstrött. Noel sover i vagnen och vi väntar på att han ska vakna så han kan få mat. Ha ha nu vaknade han bara för det!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0