Sovmorgon! =)

Hade jättetrevligt med Malin & Andy i går! =) Får vi göra om snart tycker jag!

Fick s o v m o r g o n i dag! Jippie! Niclas lovade i går att han skulle ta Noel om han vaknade tidigt, och det gjorde han så klart! Vi gick och la oss vid halv tre i natt och då fick han mat. Sen fick han mat igen vid halv sju, och efter det ville han inte somna om.. (Noel då... Niclas ville inget hellre!) Så de gick upp och jag tänkte att jag kunde ligga och dra mig typ en halvtimme. Så blev inte fallet utan jag vaknar klockan tolv! Herregud! (Ännu en fördel att inte amma!)

Skönt att få sova ut, fast det känns som hela dagen gått. Det kliade i fingrarna på Niclas när jag kom ner, han ville bara börja bygga vårt staket i trädgården! Så det är vad som händer här hemma just nu. Niclas bygger staket och Noel sussar sött i vagnen. Och jag... jag får väl gå ut och hålla dom sällskap.
(Skulle egentligen bara in och hämta varmare kläder)

Sandra ringde innan och de kan inte komma på Noels dop =( Så himla tråkigt. Men de kommer ner på fredag så enligt Sandra ska hon ha ett eget dop för honom då! Ha ha ha..

I dag fyller Katta år! Grattis!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah jaooo! Jag o Noel ska bada i Noels badkar! YÄSS!!! Naken Sandra till MAX!

2009-04-19 @ 15:11:15
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0