Tid...

Asså, det här med tid är rätt märkligt! Jag har all tid i världen nu när jag är hemma med Noel, men ändå har jag aldrig tid att blogga (eller så mkt annat heller för den delen!) Rätt så märkligt ändå! Men Noel tar verkligen all tid. Sover han, så sover han oftast på mig. Han somnar bara i vagnen om man är ute (vilket är riktigt skönt!) Somnar han då hos mig så somnar oftast jag med (!) eller så är man låst tills han vaknar. Inte ens chans att man kan lägga över honom i vagnen när han somnat hos mig, han vaknar direkt! Tycker detta är mysigt och så, det är inte det, men tiden räcker inte till något annat! Men det är rätt så skönt att vara lite lat och inte ha en massa "måsten".

Har precis träffat Sophie och Kelly! Hade en mysig fika hemma hos dom innan vi hämtade Kelly på dagis och gick en runda till lekplatser. Skönt att komma ut och träffa någon som bor så nära!

På söndag är det ju dop. Var på möte i går inför det. Märklig präst faktiskt... Inga kommentarer... Men verkar inte som det blir ett så "märkvärdigt" och stelt dop och det känns skönt. Vi är ju inte överdrivet kristna i vår lilla familj....

Nu ska lille Plutt få mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0