Trötta!

I dag har jag och Noel varit extremt trötta (mest han!). När Niclas stack kvart över sju (klippning stod först på schemat i dag. Stränga order från mig att han ska vara klippt innan dopet!) hade Noel somnat i vår säng. Jag är inte den som är den utan lägger mig och somnar bredvid.. han vaknade 3 tim senare och fick mat... men lata som vi är somnade vi om IGEN! Vaknade sedan halv tolv och då fick vi gå upp!
Noel fick mat och somnade direkt igen! Vilken sömntuta. Han är ju värre än mig!

I dag är det en härlig dag iaf. Solen skiner och Niclas slutar redan kl tre =) Underbart!

I kväll blir det grillad fläskfilé med potatissallad. Längtar!!!



Älskade unge!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahha! Jag berätta om våra tallbacken kvällar o sånt för Robin nu när vi var nere..fick svar. Pinsamma! Jag säger UNDERBART! Lätt snacka me Lisa stina o co..när vi fyller 30 då tar vi en bulltofta tur på valborg! Hahah!

2009-04-30 @ 15:45:43
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0