5 minutare...

Tar 5 minuter framför datorn, Noel har fullt upp med att jaga sin lilla boll över hela matrummet (vi har filtar och hans babygym där) För han SKA ha tag i bollen så han ålar sig genom rummet. Är nog inte länge tills han kryper på riktigt. Han gör rätt med benen och allt. I går hittade Niclas honom i vardagsrummet när vi lämnat honom i gymmet 2 minuter! Dags för grindar?! Tror det...!!!

Efter Noel har fått mat nästa gång ska vi köra till Svedala och träffa Malin. Var riktigt längesedan vi sågs. Ska bli kul att träffas igen! Men hur jag ska hitta dit är en annan historia. Ingen aning var man kör... Men det löser nog sig, skyltar kan jag ju läsa ;-)

Jobbar 14-22 fre,lör och sön. Det passet är så fruktansvärt tråkigt. Hela dagen går och dessutom hela helgen. Men får se det possitvt, det är sista eftermiddagspasset jag jobbar denna sommaren. Slutar snart på Rexam och har ett helt underbart år framför mig med lille Noel.

Nä, får gå och rulla lite boll med Noel innan han blir för frustrerad över att inte nå bollen fort nog!

Tjingeling!


Sötnosen Noel



I vår familj måste man ha sitt namn på tröjan! Haha...

Kommentarer
Postat av: linda

hejhej....söte noel e vad han e....hoppas allt är bra med er. så tråkigt att jobba såna tider o på helgen men ja som du skrev snart e du hemma igen

men vi hörs kram på er

2009-08-07 @ 07:28:56
URL: http://lindalovesjasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0