Babysim!

I dag var Noel på sitt första babysim! Han älskade det, men var inte lika vild som vi trodde han skulle vara. Han älskar ju vatten det lilla livet! Men herregud vad jobbigt det var att duscha och klä på en blöt bebis själv! Fullt sjå! Måste tyvärr göra er besvikna med foto. Jag laddade batterierna i kameran hela dagen, packade ner den men glömde såklart den i omklädningsrummet och det fanns aldrig någon riktig tid att hämta den. Men nästa vecka så!

Jag och Noel hade en väldigt mysig dag i dag. Lekte fram till nio när han skulle ha mat. Han brukar somna då och det gjorde han även i dag. Skillnaden var att han brukar sova i 20 min, i dag sov han 4 tim! Jag somnade också och vaknade inte förräns älsklingen ringde halv ett! Skönt att sova faktiskt. Även fast Noel är jätteduktig på att sova på nätterna så får man ändå inte lika många timmar som förr!

Nu har jag och älsklingen skrivit ut alla vigselprogram. Känns otroligt skönt måste jag säga! Inte så mkt kvar nu!

Sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0