Feber


Efter jag skrev i går gick jag, Sophie, Noel och Kelly ut på en liten kaffe-picknick! Hann dricka både en och två koppar innan de fyra nyfikna händerna vaknade ur sömnen i vagnarna!

Noel var glad en stund men blev väldigt gnällig sen. Ville ingenting osv. När vi skulle hem somnade han i vagnen så jag var ute och gick 1,5 tim för att inte han skulle vakna om jag gick in. När vi väl kom in och han fick mat var han febrig, och bara sov sov och sov. Jättesynd om honom. Men sen piggnade han till och vi följde med ner till stan och han verkade må bättre. Fick köpt kostym till Niclas (och Andreas). Vilket vackert par vi kommer bli =)

På natten sov Noel jätteoroligt. Vaknade hur många gånger som helst, grät jättemycket och var kokhet. Så det var fram med alvedonen. Hjälpte jättebra faktiskt.

I morse stack vi hem till pappa för jag och Malin skulle i väg till skopunkten lite senare. Noel var lugnare än vanligt men verkade må bra fast febern. Alvedonen gjorde sitt. Fick inte köpt något och stack tbx till pappa sen. Skulle mysa och bara ta det lugnt men Noel ville verkligen inte sova. Sov ingenting på hela dagen, men han ville inte sova mer än 15 min medan jag och Lisa var hos frissan för att boka tid till henne och Sandra på bröllopsdagen.

Nu är han fortfarande lite varm, men verkar må bättre. Hatar dessa biverkningar av sprutorna. Går väl förhoppningsvis över tills imorron, så han är på topp igen!

Nu ska vi sätta oss i vår "pysselhörna" till bröllopet. Niclas kallar allt detta för ett "organiserat kaos"! Haha... typ..!


Noel var väldigt intresserad av Kelly!


 


Två sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Nu har jag lagt upp nya "20 frågor" om det intresserar och om där finns tid till att besvara dom =)

2009-08-30 @ 19:07:46
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Hanna

Satt och kollade lite och hittade ett lila paraply om du kollar på sidan: www.systerlycklig.se och under nyheter så finns det ett lila paraply där med silver pärlor på.



Ha det bra

kram Hanna

2009-08-30 @ 19:31:44
URL: http://esmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0