Finito!

Kan inte beskriva hur skönt det känns att ha jobbat sista dagen (natten) på Rexam! Jag tycker om att jobba, det är inte det, men jag är totalt slut i både huvud och kropp. Man ska jobba, ha 100% tid för Noel, sköta huset.. och dessutom vara en något-så-när trevlig sambo! (välkommen till verkligheten, typ!)

Nu ska jag bara njuta till fullo av Noel, och inte missa en sekund!

I kväll ska vi på middag hos Eva & Arne. Per-Olof som fixade mina pengar från försäkringkassan och några andra ska också dit. Ska passa på att ge honom en Whiskey som tack för all hjälp! Ska bli trevligt och det bjuds alltid på så god mat där =)

Senare i kväll ska jag och älsklingen bara mysa! Inte haft tid till det på jättelänge, så vi ser fram emot det båda två. Är en del kvar att fixa med bröllopet, så vi får väl se om vi tar tag i det ännu en kväll eller om vi helt enkelt tar en paus i från det.

We'll see...


21 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad skönt att du har jobbat färdigt nu! Unna dig nu tid till att bara ta det lugnt och mysa, det kan du behöva även om ni har mycket att göra. Vi ses på onsdag



Pussa Noel från Elina



kRaM

2009-08-22 @ 19:38:57
URL: http://esmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0