Fredagsmys!

Det e dags för fredagsmyyyyyyyyyyys...eller kanske inte!

Får nog nanna snart om vi överhuvudtaget ska vakna imorgon för att köra till Tyskland. Mamma & Rolle kommer redan halv fem. Hoppas att Noel fortsätter att sova och är på strålande humör under passningen!

Älsklingen min är i väg och hämtar brobizzen så vi kommer billigare över bron. Tror att han kommer nu!

Var en tur inne i Malmö nu på kvällen medan Niclas fixade med bilen. Fick träffat syster yster, Henrik och Felicia! Alltid trevligt! Fick även en god middag, tackar tackar!

Noel har varit lite grinig hela kvällen, vet inte riktigt var felet ligger. Han blir lätt uttråkad av sina leksaker (och jag tror inte att det finns någon unge som har mer leksaker än honom!) och han är hungrigare än förr. Men det är ju inte konstigt, min Plutt blir bara större och större och mer aktiv för varje dag som går! Och det är så underbart att se det!

Foten värker fortfarande. Har lindat den så jag hoppas den blir bättre så snart som möjligt.

Sov gott allesammans!


Goaste ungen i världen!


 


Bus med lektanten Malin!


 


Noel myser framför tvn!


 


En trött mamma med en hungrig son!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0