Klumpekloss...

I går kväll när vi precis lagt oss kom jag på att jag glömt babyvakten där nere. Vår trappa knarrar jättemycket nu på sommaren, och för att inte väcka Noel halvspringer jag ner. Och vad gör Maria då? Jo, missar sista trappsteget och stukar foten. Så fruktansvärt jävla ont det gjorde, och gör för den delen. Jobbade förmiddag i dag, började 06, men halv åtta stod jag inte ut längre så jag stack hem. Kan knappt stå på foten. Bara den är bättre tills imorron när vi ska till Tyskland, och ännu mer viktigt är det att den är bra till söndag när jag ska bli gudmor.  Inte lätt att vara klumpig alla gånger!!

Nu kommer Hanna snart hit, fortsätta planeringen kring bröllopet. Det börjar ju närma sig. I går var vi och sydde klart brudklänningen! Så fin den kommer bli!! Niclas sa att han fick tårar i ögonen så fin jag var! Hihi...älsklingen min!

På kvällen var vi på Blingovisning hos Sophie. Stressade dit och stressade hem. Fick köpt lite kläder till Noel iaf!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ajajaj!! Krya på dig.

2009-08-14 @ 18:28:28
URL: http://diltons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0