Mkt att göra...

Fick besök av Hanna & Elina vid tio i går morse! Tog en runda på stan, fick shoppat lite småsaker och vi tog en lunch på Wookhouse. Är så mysigt på stan när det är varmt ute. Dock tyckte inte Noel och Elina det som blev väldigt svettiga av att sitta i vagnarna. Har inte riktigt förstått varför man inte gör vagnar och bilstolar i material som andas? Noel blir sjöblöt bara han åker en liten stund. Jag vet att man inte ska klaga, men denna värmen börjar bli jobbig. Det är jobbig när jag jobbar och Noel kan inte sova ordentligt. Vaknar de konstigaste tiderna pga värmen. Lite dumt nu när han kommit in i att han sover hela nätterna annars. I natt vaknade han kl 4. Gav honom mat och sen somnade han faktiskt igen i sin egen säng. Skönt det iaf... Men som sagt, man ska inte klaga när värmen äntligen är här!
Var iaf en mysig dag med tjejerna!

När älsklingen slutat jobba åkte vi hem till Eva & Arne där vi blev bjudna på fläskpannkaka! Riktigt gott var det och såååå längesedan jag åt det! Lika trevligt som vanligt att träffa dom! På hemvägen körde vi inom Bengt & Cecilia där Mattias skulle kolla på Niclas gamle bil som han ska sälja. Är så onödigt att vi har den nu när jag köpte Bettan (har jag förresten berättat att jag köpt en rosa rattmuff och rosa tärningar?!). När Niclas har firmabilen hemma så har vi 4 bilar, och det får inte riktigt plats på uppfarten! Han verkade väldigt intresserad iaf, och tror att han köper den! Skönt att bli av med den, står bara och kostar pengar!

Snart kommer mamma hit. Antar att det blir en tur på stan igen! Får väl passa på att visa lite med Noels mat redan nu, de ska passa honom på lördag när jag och älsklingen åker till Tyskland och handar s-p-r-i-t ! Men det ska nog inte vara några konstigheter!

I kväll kommer Malin & Andy på middag. Tänkte grilla lite, bäst att passa på! Kom på i morse att vi glömt att handla... men det fixar sig, tror Niclas skulle ta det på hemvägen. Eller så handlar jag... aja, det löser sig!

Sen ska jag sova tidigt i dag. Både jag och Niclas var helt slut i morse! Har ju inte sovit så mkt den senaste tiden. Jobbar inte jag så jobbar Niclas och när vi väl är lediga båda så ska allt annat fixas inkl. allt till bröllopet! Så en natt med någon extra timme hade inte skadat! På torsdag börjar jag jobba förmiddag så då ska man upp kl 04. Suck.

Nu ska jag ha pusskalas med Plutten!

Kommentarer
Postat av: linda



SÅ GULLIGT MED ROSA RATTMUFF OCH TÄRNINGAR SKA MED HA DET I MIN BIL NÄR JAG VÄL TAGIT MITT KÖRKORT...HIHIHIHI HA DET BRA KRAM

2009-08-11 @ 12:21:03
URL: http://lindalovesjasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0