Music!

Jag och älsklingen hittade ÄNTLIGEN i går en bra låt som utgångsmusik på bröllopet! Så fint, så fint!
Kommer att vara tårar från start till slut, iaf från min mamma & systers sida! Syrran ringde i går och berättade att hon testat sin vattenfasta mascara,och den verkade ok! =)

Fast jag är inte bättre... Har låtarna vi ska ha i kyrkan på cd i bilen och jag lyssnar på dom om och om igen. Får en klump i halsen varje gång och tårarna bränner i ögonen! Förra jobbpasset fick jag t.o.m. köra en omväg runt jobb för att jag hade tårar i ögonen! De är så fina och starka låtar. Även jag har köpt vattenfast mascara, men jag vill ju inte gråta! 
Aja, får väl öva lite till!


20 dagar kvar =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

BHahahhaa Asg Jag köpte en vattenfast mascara på Gran Carina inför bröllopet..hahaha!

2009-08-24 @ 14:55:10
URL: http://hylen.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det tygelsjö kyrka?

2009-08-24 @ 17:03:18
Postat av: Maria

Japp, det är Tygelsjö kyrka!

2009-08-24 @ 19:33:56
Postat av: Anonym

Hur kan det komma sig att det blev tygelsjö kyrka?

2009-08-25 @ 11:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0