Svensexa

I går hade Niclas sin svensexa. Fixade allt i hemliget (jag fick ju vara med på ett hörn för att lura i väg honom osv) och han anande INGENTING! Så chockad han var när killarna "kidnappade" honom mitt på H&M! Naww mitt hjärta, man såg riktigt på honom hur han inte ville. Men jag visste vad de skulle göra, och jag visste att han skulle älska det, förrutom i början när han skulle stå i stan (och det var ju Palmfestivalen!) i klänning med två dildosar som folk skulle kasta ringar på för 5 kr. Det tyckte han inte var kul och det visste jag att han inte skulle tycka heller, det är verkligen inte Niclas att stå och skämma ut sig. Jag är likadan! Men de fortsatte in till Malmö och körde gocart och hade sen trekamp på Let's go. Kvällen avslutades med middag på lilla torg!

Jag och Noel stack till Malmö och var på en liten "förfest" hos Fanny. Stina, Lisa, Annika var där med. Vid halv nio var Noel så trött så vi stack hem till pappa (han var i Göteborg), nattade Noel och sen hade jag och Lisa en underbar tjejkväll! Var så längesedan det bra var hon och jag och vi garvade så vi inte fick luft!
Niclas kom dit vid ett, och jag märkte inte ens att han druckit. Så det verkade ändå ha gått lugnt till och han var supernöjd med kvällen! Tack killar för ni gjorde hans dag så lyckad!

I dag har vi varit i kyrkan och bestämt allting inför bröllopet. Blev sjukt nervös när vi stod och gick igenom cermonin. Jag kommer lätt att svimma! Hur ska detta gå?! Det börjar verkligen närma sig nu! 13 dagar kvar!

Innan dess var Eva & Arne här för att lära oss vals. Blev inte så mkt tränande eftersom vi kom på att låten vi ska ha inte direkt är någon vals, så det får bli en enkel liten vals som man nog ska kunna svänga till utan att öva! Haha!

Älsklingen är i väg och hämtar sin jourtelefon som han snabbt fick lägga undan när de kidnappade honom, och tankar min bil! Sen blir det att skriva vigselprogram för glatta livet!

Ha en mysig söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0