Tyskland

Har haft en väldigt MYSIG liten minitripp ill Tyskland med älsklingen. Handlade massor av sprit (eller vin och öl) till bröllopet! Hade sånt flyt hela dagen! Körde hemifrån kl fem, knappt några bilar på vägen. Kom på båten direkt och 2 min senare kör båten i väg! Käkade en väldigt god buffé på båten. Eller god och god... inte för det priset! 100 kr per person och det fanns typ inget... men vi var hungriga och det var väldigt mysigt att bara vara vi två för en gång skull! (missförstå mig inte)

Kom till Tyskland och Calles ligger 8 km från hamnen. Kom dit och det var knappt något folk! Så skönt att kunna gå runt i lugn och ro och plocka ihop det vi inte beställt i förhand.
Körde sedan runt huset och fick direkt alla varor som vi betällt online. Är nog det smartaste system jag varit med om! Gick på 5 min!

När vi var klara där kollade vi lite i närliggande affärer. Hittade en tröja men inte mer. Körde sen tbx till hamnen och satt i kö högst 5 min. Kom på som tredje sista bil på båten! Riktigt flyt! Slapp vänta på nästa båt! Resan hem gick snabbt (kanske för att jag sov mesta delen?!) och vi var hemma igen kl 13:15! 

En mysig dag med älsklingen och ett projekt mindre till bröllopet! Skönt att ha fått det gjort. Verkligen!  



I morgon är det dop och jag blir gudmor till lilla söta Felicia! Ska bli jätteroligt!

Skriver mer om det imorron! Nu ska vi för första gången sedan Noel föddes lägga oss i rimlig tid! Har nog aldrig sett Niclas så trött förrut, men det är inte konstigt!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0