Usch

Var på BVC precis och det är INTE kul när Noel får sprutor. Han gråter jättehögt (som han aldrig gör annars) och det skär in i mitt mamma-hjärta. Började gråta jag med. Det är så hemskt att se honom ha ont eller bli rädd.
Nä, usch för sprutor!

Annars gick allt bra, han har växt 3 cm och är nu 68 cm lång och väger 7620 g! Stora killen nu!
Hon sköterskan tyckte han var sååååå söt och gullig, och väldigt utvecklad. Hon trodde inte på mig när jag sa att han redan kryper, men det är ju bara att visa. för nu går det riktigt snabbt också!

Har inga planer nu fram till Niclas slutar, då ska vi upp till stan med Monica, Glenn och Andreas och köpa kostymer till bröllopet!

Får gå till vildingen här på golvet nu innan han kryper under mattan..!!! Hmm...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0