Yes!

Äntligen är fallet med försäkringskassan klart och JAG FÅR MINA PENGAR! Ni vet, de ville ju inte räkna med mina intjänade pengar från Rexam i min föräldrapenning. Men tack vare snälle Per-Olof så gick det igenom. Det som är jättebra är att jag nu även får en klumpsumma av det jag inte fått sedan januari! Jippie!  Trodde faktiskt inte att det skulle gå för just försäkringskassan brukar inte ge sig med nått.. (om jag ska vara ärlig tror jag inte att någon där egentligen vet vad de håller på med!) Men detta var en väldigt trevlig nyhet när Eva ringde och berättade det i går kväll!

Hade förövrigt en väldigt mysig dag med Malin i går. Var ju i Svedala (som man går igenom på 1 minut...ungefär!) Men vi fikade på ett jättemysigt kafé och det var trevligt att träffas igen! =)

Ska jobba i dag kl 14. Niclas är och jobbar nu 08-12. Snacka om att gå om varandra, men vad ska vi göra? Älsklingen min tycker det är en lagom jobbdag...!! Förstår honom!

Noel ligger och jagar bollen i dag med... Han är helt otrolig! Mer vild än tam! Och nu går det riktigt fort också när han ålar sig.



Helt inne i barnprogrammet!


Min lille bollkalle!


Store killen!

Kommentarer
Postat av: malin

nämen e inte det bollen han fick av tant malin:)hihi vaskojj<3

2009-08-08 @ 15:58:07
URL: http://malinbjursell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0