10 månader till julafton!

I dag är det 10 mån till julafton! Bara så ni vet =P

Har inget kul att skriva. Pappa, Malin och Henrik var precis här och käkade semlor. De kom från Göteborg i dag!
Fick en kurs av Henrik i hjärt och lungräddning för bebisar. Skitbra! Var helt olikt hur man gör med vuxna.

Ska nog till Maxi nu när älsklingen kommer hem. De startar sin bokrea i dag (som alla andra affärer) och vi behöver ändå handla hem lite.

Annars har inget kul hänt. Allt är mest jobbigt just nu. Kan knappt sova på nätterna. Vaknar och är klarvaken. Jättejobbigt att ligga och stirra i taket i timmar. Hoppas han kommer snart. Kändes rätt skönt när barnmorskan sa i går att "från och med nu kommer han inom 5 veckor" (om jag går över 2 veckor). Känns skönt. Hade börjar undra om jag skulle förrbli gravid föralltid =) Känns som att jag varit gravid i flera år samtidigt som det känns som jag blev det i går!

Bjuder på en bild från Phuket. Älskar den bilden. Den säger allt! Fyllebrillorna är på!


Saknar er tjejer! KOM HEM!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha de me o inte sova minns jag såååå väl! Låg o stirra i taket i 2 timmar sedan blev det datan i 2 timmar..kom aldrig o la mig typ..:S Var precis så innan bellsan kom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kanske Noel kommer tidigare!? Se på smällen o ät cheddar popcorn och knulla niklas..! Så gjorde jag sedan kom bellsan!:D

2009-02-25 @ 05:34:03
URL: http://hylen.blogg.se/
Postat av: Sofi

Har nya frågor i min blogg om det kan tänkas vara intressant att svara på =)

2009-02-25 @ 19:50:06
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0