"Du har ju spruckit"

Min kära far kom med denna kommentar i går när han såg min mage... Innan jag hann fatta vad han menade hann tusen tankar fara runt. spruckit? Jag? Har vattnet gått? Har magen spruckit?! Men han fortsatte bara:
"- Ja! Du har ju fått såna bristningar eller vad det heter!"
Tack pappa för uppdateringen... Nu får inte Plutten växa mer! Jag vill inte ha bristningar! Tur jag inte ser dom själv, de är på undersidan av magen och de syns faktiskt knappt...

Aja... i dag blir det fortsättning av målandet. Tog vardagsrummet i går och ska ta matrummet i dag. Luktade skit av den färgen. Bläää...
Kunde inte sitta i vardagsrummet sen så det blev film i sovrummet i stället. Sååå skönt med en STOR tv där!

(Får väl förklara att jag inte målar. Pappa och Niclas får sköta det. Jag är bara arbetsledare!=) )


Niclas & pappa


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gumman! Dina bristingar blecker du bort.de gjorde jag=) pusss

2009-02-01 @ 11:17:16
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0