ehhmm....?

Hade jättemycke jag skulle skriva här, men blev helt tomt när jag väl blev inloggad. Så kan det gå!

Massa snö ute. Jag älskar snö, men för en gångs skull är jag inte glad över det. Nu vill jag att våren ska komma... och sommaren!!!

Vill inte gå ut när det är sånt här väder. Niclas har tagit "min" bil också (kanske för att jag inte ska ge mig ut på vägarna?!) och jag vill inte riskera att ramla om det är halt på vägarna om man går... Orkar ändå inte så sådana här undanflykter tycker jag om! =)

Ska hem till Niclas mormor & morfar ikväll och få hjälp med ifyllnaden av försäkringskassans papper. Blir även bjudna på middag! Alltid god mat!

Sen i morgon ska jag och hans mormor i väg till Babyland i svågertorp och se vad de har för kul.
Ska se om de har fått in de Lundmyr of sweden mössorna där det står "sötnos".
Många som gett det som tips eftersom jag är på jakt efter en tunn mössa till Plutten, och vi har kollat efter dom.
Sist vi var på Babyland fanns där inga. Men dom kanske bara var slut? Hoppas.
Annars får vi beställa från internet. Där vet jag att de finns iaf.    

Blev jätteglad när Sandra skrev att de kanske kommer ner tidigare! Saknar ju dom! Och att huset ÄNTLIGEN blivit sålt är ju fantastiskt! =) Allt ordnar sig till slut!

Bloggens största fan.... eller?!

Kommentarer
Postat av: Anki

hUR KANNS DET EGENTLIGEN ATT HA EN SAN STOR MAGE? :)ojoj stora bokstaver. Puss

2009-02-12 @ 01:47:47
Postat av: Hanna

Hej gumman, hoppas du hittar någon mössa, för snart kommer ju lilla plutten, han kan ju nästan komma när som helst, ska bli så skoj.

kramar Hanna

2009-02-12 @ 08:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0