Erkännande =)

Var i morse på socialförvaltningen (heter det så?!) för att få påskrivet att det är Niclas som är pappa till Plutten.
I och med att vi inte är gifta så går det ju inte automatiskt. Så nu har han erkännt vad han gjort ha ha ha.

Egentligen.... är det ju bara jag som vet. (men det är ju hundratusenmiljoner procent säkert att det är Niclas) men jag vetifan om jag vågat skriva på något sådant innan barnet var fött. Egentligen... ;-)

Men det är skönt att få sånt gjort innan han kommer. Sen kommer man att ha hur mycket annat att tänka på! Plutten kommer ju automatiskt att få mitt efternamn. Noel Olsson. Nej, det låter inte bra. Vad konstigt det såg ut... Nej, han ska få heta som Niclas, Noel Bergbring. Låter mycket bättre!


Zmilla & pappa Niclas =)

Kommentarer
Postat av: annelie

ja de sista lät bättre kanske för att min Noel heter Bergh så man e van eller nåt hihi!!

Fin blogg du har..ja har ju sett att du skrivit den på FB men jag har inte tittat in förren nu...

2009-02-19 @ 19:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0