Inköp till Plutten <3

Då var man hemkommen från Babyland!
Herregud, Plutten är redan bortskämd av Niclas mormor & morfar!

Blev en insats till badkaret, påslakan med tillbehör i alla möjliga färger och figurer. Två blev beställda och kommer väl nästa vecka. Blev även tyg som snälla Eva ska sy påslakan av.

Nu kan han kräka och bajsa hur mycket han vill i både vagn och säng för nu har vi massor av byte! =)

Hittade även Lundmyr mössan! Tyckte dock att den såg jättestor ut... Var storlek 0-6 månader. Blev med texten "sötnos" på. Han har redan kläder, örngott och haklapp där det står "älskling" och "gullunge" på.

Mycket nöjd med alltid och tackar Eva & Arne tusen gånger om!
Ni är underbara!


Pluttens fina saker!


Lundmyr of sweden till min sötnos!

Kommentarer
Postat av: sandra

Klart jag vet att jag har dig..men du är inte här.och jag kommer aldrig ha samma vänskap som vi har! Och de är jag vill ha varje dag..så FLYTTA HIT till min säng*!

2009-02-12 @ 16:10:30
URL: http://hylen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken sött mössa, alla deras saker är så fina. Hoppas allt är bra med dig o magen, snart kommer han.

kramar

2009-02-13 @ 07:45:02
URL: http://esmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0