Jag blir så trött!

Var tvungen att ringa försäkringskassan. Igen. Har ju inte fått några pengar, och ändå gick jag "godkänt" att jag skulle få hel havandeskapspenning f.o.m 13 januari.

Snackade med en kille som faktiskt var trevlig (ovanligt där)  Då har de inte fastställt min inkomst än.
Hoho, de har haft minst 2 månader på sig! Och sen tyckte de inte att jag skulle få räkna in min inkomst från Rexam.
Där är ju hur mkt pengar som helst! Och detta bara för att jag "bara" jobbade där 3 månader Fick förklara att jag jobbat där 3 månader varje år i 5 år och då var det helt plötsligt annorlunda.
Får tydligen det inräknat då och han skulle snabba på utbetalningen. Säkert...

Men seriöst? Vad hjälper det mig? Jag har ändå inte fått några pengar denna månaden och nästa blir ju precis när jag ska börja få föräldrapenning. Så tråkigt att inte kunna köpa något för att de inte utbetalar MINA pengar =(

Varför funkar inte hela systemet med försäkrngskassan? Tror inte jag vet en enda (helt ärligt) som är nöjda med dom.
När jag ringde dit fick jag höra "du har nr 144 i kön". Kul. Jag har ju ändå inget bättre för mig?

Och varför, varför, varför har de så dålig sändning i sina telefoner? Hörs som de viskar. Inte de lättaste att höra då när de är från Norrland.

Suck.

Blir man en extra gnällig kärring för att man är gravid eller blir man bara sååå trött på att inget funkar? 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi ska inte flytta så långt ifrån där vi bor idag. Men det ligger i skivarp. ca 8km från skurup. Jätte mysigt ställe =)

2009-02-03 @ 00:21:37
URL: http://annaagunnarson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du får pengar av mig..hur mycket ska jag ge?

2009-02-03 @ 14:29:22
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0