Min dröm

Hade världens konstigaste dröm! Haha...

Drömde att jag skulle föda och väl där inne (hade inga värkar el så) så somnar jag och när jag vaknar är bebisen redan född! Smidigt eller vad?!

Det konstiga var att han var jätteliten, så som man är om man föds typ i v 25. Liten, röd och luden.
Och han hade en grimma i näsan så att han skulle få luft. Det konstiga med denna söta bebis, för han var verkligen jättesöt, var att han redan pratade. Och han pratade som en vuxen. Väldigt praktiskt! =)

Så jäkla konstig dröm! Så där låg vi och snackade och han hade armarna runt mig (måste ha varit vääääldigt långa armar!) Och mitt i allt säger han:
- "ursäkta men du ligger på slangen, jag får ingen luft!"

Herregud! Hur kan man bara drömma något sådant?!





Min Plutt <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag känner igen mig, drömde också skit konstiga drömmar när jag var gravid att jag öppnade magen för att kolla på bebisen och skulle ta ut den me en gaffel..hjärnan spelar en verkligen små spratt:) Vad ska ni hitta på i helgen? Ha det bra Kramar

2009-02-28 @ 07:24:17
URL: http://esmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0