Så typiskt!

Skrev ett lååååååååångt inlägg i går, men precis när jag skulle spara det så slutade internet att fungera. Det är väl typiskt?

Var på middag hos mamma & Rolle i går. Malin och Henrik var också där. Passade på att bjuda dit mig själv för älsklingen skulle fixa en massa grejor efter jobbet och var inte hemma förrän vid elva. Så det blev middag, revben. Riktigt gott! Tack så mycket!

Får väl svara på Sofis frågor en gång till (gjorde ju det i går men de försvann som sagt...)

1. Var du ett lugnt eller busigt barn?
Jag var lugnt tills jag var ett par år. Då jävlar =)
2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?
SOL självklart!
3. Vad tror du att du gör om 5 år?
Oj.. vet inte (och hur tråkigt är inte det att inte ha några framtidsplaner?!) Har fått ett syskon till Plutten kanske?
4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?
varje dag
5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?
Mig själv?! ha ha ha... nä jag vet inte
6. Hur är du klädd just nu?
Pyjamas...
7. Hade du någon favoritsyssla som barn?
leka med barbie?
8. Har du åkt ambulans?
Nopp
9. Vilken är din favorialkoholtdrink?
Vodka redbull
10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?
Spanska... eller grekiskan kanske
11. Har du varit på någon musikfestival någongång?
Ehmmm.. nej
12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?
Burit min underbara bebis i magen
13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?
tabletter mot förkylning!
14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?
Jag faktiskt. Kan inte vara otrevliga mot dom fast jag vill =P
15. Vilken film såg du senast på bio?
Mama mia
16. Kan du nämna tre skånska ord?
hossor, mög och blannevann
17. När känner du dig som snyggast?
När jag är solbränd
18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?
Njaa... brukar jobba extra på rexam på somrarna
19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?
Vet inte
20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
Kommer ej i håg. Var i bilen i går. Eller jo! De spelade Pink - guess what

 
Någon mer än jag som längtar till sommaren? Sol, bad och jordgubbar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallå! Jag har ju semster vecka 32.33.34 ..vi åker ju till spaninen den 5:e o kommer hem den 19.e så den 20e förväntar jag mig en jordgubbståra av idg..HEMMAGJORD!

2009-02-26 @ 20:52:22
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0