Sååå tråkigt

Vad jobbigt att det snöar... eller ska snöa ännu mer i dag. I dag är en sådan dag där jag är riktigt rastös. Det är fredag och älsklingen är inte hemma förrän om 6 timmar.

Skulle in till malmö i går men vågade inte köra pga väglaget. Funderar på om man skulle kört in där i dag kanske? Enligt Niclas är det ingen fara på vägarna, de plogar och saltar hela tiden.

Vill ju inte direkt att jag och Plutten ska hamna i diket...

Ska höra med mamma vad hon ska hitta på efter jobbet. Tror att hon slutar tidigare i dag. We'll see...

Skönt med fredag iaf! =) Hoppas alla får en mysig helg!


Kommentarer
Postat av: Sandra

OKej Noel..jag är ledig helg efter ditt BF datum..Så kan du komma runt den veckan ..helst den 16 mars ..som jag har sagt! Så kom runt den veckan så blir det perfekt! hälsa din mamma att jag saknar henne mest och du? Jag längtar o få gosa me din mama och dig! Puss din tantsandra:)

2009-02-20 @ 15:46:49
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0