Sandras utmaning

Utamnad

Jag har blivit utmanad av Sandra

1) Favoritprogram (TV)
Förlossningskliniken
2) Fyra saker jag gjorde igår
Åt pizza, kollad på Beck, somnade på soffan, mös med min älskling
3) Fyra saker jag ser fram emot
Pluttens nerkomst, Sandra med familj kommer ner, nästa resa och en hemlig sak
4) Fyra favoritrestauranger
Har bara en: 9th floor i Phuket
5) Fyra saker på önskelistan
Att tiden till Plutten kommer går fort, att förlossningen går bra, att sandra, lisa och annika flyttar hem och en resa lååååååååångt bort med min llla familj!
6) Fyra person jag utmanar

Anna, Annika, Hanna och Jessica


Kommentarer
Postat av: Sandra

VA!!!! HAR DU HEMLIS FÖR MIG!??????????????????????????????????????????? Haha ovanligt att du somnade på soffan gumman! puss

2009-02-16 @ 16:49:32
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0