Söndag igen...

Gud, vad helgen går fort! Alltid!

Blev invigning av baren i fredags... Fick två nattgäster och jag tror Niclas kom upp och la sig vid 4 tiden..
Jag orkade inte vara uppe så länge! Men det var kul... synd bara att man inte kunde vara med och festa lite
(menar med ALKOHOL)
Jag klarar mig utan sprit och allt vad det innebär, men det är faktiskt inte kul att titta på när alla andra dricker.

I lördags slappade vi hela dagen. Blev inte mycket gjort. Men det behövs sådana dagar också. Vi har ju jobbat som f*n med detta huset typ varje helg sen vi flyttade hit.

I dag, söndag, tog vi en tur till Maxi. Sen var vi på Toppengallerian i Höllviken. Köpte nya vitaminer.
Tog en tur ut till bauhaus och köpte golv. Fattas ju lite under trappan där den andra satt innan och på Pluttens rum där väggen var innan. Det var jättesvårt att hitta den exakt lika. Vi har ekgolv, men det finns ju alla möjliga varianter av ek. Herregud!

På tillbakavägen körde vi inom Niclas mormor & morfar och fikade. Fick kolla i fotoalbum när Niclas var liten.
Så söt!

Blev Mc Donalds på vägen hem. Klockan var redan sju då och vi hade inte tagit fram någon mat, så det fick bli snabb alternativet! =) Längesen vi åt där.

Sitter och degar framför tvn nu. Snart börjar Beck och då blir det chips och dippa!

Ciao


Anders & Niclas blandar Irish coffee

Baren



 Behöver jag skriva nått?!!

Kommentarer
Postat av: Henrik ("Knuts" Pappa!)

Vem blandar Irish Coffe med OBOY????? Nu blir bartendern Henrik förnärmad - har ju lärt din far hur man skall blanda!! :) Titta in och kollade läget lite här - Nu måste jag plugga resten av förmiddagen - är man laddad för det? NEEEEJJJJJjjjj..... Hörde att Malin & co var på Phi Phi idag - hmm.... fusk! :)

2009-02-09 @ 10:18:41
URL: http://henrikeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0