Sunshine =)

Har precis käkat frulle. Solen skiner och det är faktiskt ett underbart väder. Borde gå en runda, men det är såååå halt ute. Vågar inte gå själv...

Ska lägga mig på soffan och läsa ut min bok hade jag tänkt. Skönt med en slappe-dag.

I går va Hanna här och vi tog en runda på stan! Är ju typ pank, men det blev iallafall köpt ett diadem (som Niclas tycker ser ut som en rävsax...hmm...) ett par örhängen och lite inköp på apoteket. (Järntabletter och sånt för att vara på topp!)


Hade en jättetrevlig dag! Käkade även på wook house. Varför har jag aldrig hittat det stället förr?! Älskar ju chinabox!


Var och handlade på Netto när älsklingen kom hem, och sen var jag helt slut.
Niclas ville kolla på sina tråk-program så jag läste i stället. Helt fantastiskt egentligen hur man kan fastna i en bok! Jag som aldrig läst innan!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0