Torsdag =)

Hade Stina på besök i tisdags! Hon hade köpt semlor som vi kalasade på. Mysigt!

I går, onsdag, hälsade jag på jobb. Inga förändringar.

Vattnade mammas blommor... som inte alls behövdes vattnas. De badade redan i vatten...

Sen körde jag hem till pappa och inväntade tiden. Hämtade Katta halv sex hemma hos sig och körde till MAXI.
Katta hade tydligen ett starkt godis-behov. Vem av oss är gravid egentligen?! =)

Körde hem till mamma och chillade. Käkade godis, pratade om precis allt och slökollade på tv. Mysig kväll.
Som katta sa, sådana slökvällar mår man bra av. Klart!!

I dag får jag besök av Linda och Hanna (och deras tjejer såklart!)
Blir lunch, om jag lyckas få till nått?!
Ska bli trevligt! Får väl plocka undan lite här hemma. Så tråkigt, man vet inte var man ska börja... suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0