Utmanad =)

Har blivit utmanad av Anna.
(Veeeet Sandra att du utmanat mig 1000 ggr... gör dom imorron ok?!)

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker?
Sandras och Annikas bloggar och Facebook

2. Sjunger du hemma eller i duschen?
Ehhmm.. nej. Bara om det spelas någon bra låt och jag är på humör, då sjunger jag med!

3. Kan du spela något instrument, vad?
Ja, gitarr! 

4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär?

Olika. Känner inte att jag lägger ner tid på den. Har jag nått att skriva blir det så. Lägger ner mer tid på att läsa andras!

5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar?
Carolina Gynnings

6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit?
Jag känner ingen kändis =S

7. Alla samlar på något, vad samlar du på?
Skor och väskor (när jag var liten samlade jag på troll)

8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing?
Skull väl mer kalla mig normal. Ingen mes ialla fall!

9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film?

Tycker Björn Gustavsson är rätt så rolig.. Första säsongen av "Hjälp" och "I en annan del av Köping"

10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda.
Oj... tror inte jag har nått som är udda direkt. Hmm... inte som jag kommer på nu iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0