20 nya frågor!

Fick sno dessa av Sofi (vet tyvärr inte hur man länkar!) Tackar!


1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?
Lägger inte ner så mkt tid på nått faktiskt. Sminkar mig ju varje dag men det tar högst 5 min. Kläder? Har ju fan knappt några som passar längre så där är inget att lägga ner tid på.. så njaaa... duscha kanske?


2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?

Thailand! Lätt! Fast hade ju inte velat jobb där... men något varmt ställe där man kan njuta av livet!

3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?
Åka till Australien till tjejerna... Skulle ju dit men kunde inte åka gravid och sen blir det lite svårt med Plutten. Tyvärr.


4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?

Sandras, annikas och gynnings!

5. Prenumererar du på någon tidning?
ja, topp hälsa. Inte för den är till någon nytta nu men kommer bli =)


6. Vad fick dig att börja blogga?

Rastlöshet

7. Har du några stora planer detta nya år?
jaaa, bli mamma!


8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?

Svår fråga. Brukar inte äta kakor och om jag gör det brukar någon ha köpt dom. Men hemmabakat e ju godast.

9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?
Rädda barnen


10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?

Två fåglar när jag var liten. Pelle och Dennis hette dom. Sen en kanin, Snuffe, och sen en hund, Shaggy. Nu har jag bara dammråttor =)

11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?
Tillbaks till 2007, Thailand. Oktober - december. Eller tills det är dags för förlossning. Tiden går såååå sakta.


12. Vad är det mest onödiga du har köpt?

Köpt myyyyyyyyycket onödigt i mina dar!

13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

Gympa. Fy fan!

14. Har du några inplanerade resor det här året?
Njaa... iså fall till nyår. Vi får väl se!

15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)
oj... vet bara en sak: är sjukt dålig på att vissla...


16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?

Nej, aldrig gjort heller.

17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?

Nopp

18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?
Snart ett år <3

19. Svär du ofta?
Så in i helvete ;-)


20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
För tillfället i min säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0