2008

Snodde denna av SANDRA:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, rätt så mkt faktiskt. Köpte hus, blev gravid =)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har inga. Inte lönt, håller dom aldrig ändå.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, inte nära på det sättet men några från mitt jobb gick bort. (gamlingarna)

5. Vilka länder besökte du?
Cypern

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ja. Vill ha hem Lisa och Annika.

7. Vilket/vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
7/7 - positivt graviditetstest.
6/9 - flyttade till huset.
24/12 - förlovade oss


8. Vad var din största framgång 2008?
Det jag tjatat om, hus, bebis i magen och förlovning.

9. Största misstaget?
hmm... vet inte. Lät Niclas tvätta så han krympte mina mammakläder i tummlaren?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte mer än vanligt ;-)

11. Bästa köpet?
HUSET

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Huset, verkligen.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja väldigt väldigt mycket!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
oj... kommer inte på några nu. Hade varit lättare att skriva från 2007!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, självklart!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
sovit =)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Ingen aning. ärligt.

18. Hur tillbringade du julen?
Lite överallt. Hemma, hos pappa, hos mamma, hos farmor

19. Blev du kär i år?
Ja <3

20. Hur många one night stands?
Inga

21. Favoritprogram på TV?
Förlossningskliniken. Lätt!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Inte hatar, tycker mindre om kanske....

23. Bästa boken du läste i år?
Läst många bra böcker faktiskt.

24. Största musikaliska upptäckten?
-

25. Något du önskade dig och fick?
Allt.. känns det som!

26. Något du önskade dig men inte fick?
Pengar?

27. Årets bästa film?
Sett många många bra

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Ja vad fan gjorde jag? hmm.. kommer bara ihåg att jag fick världens finaste halsband av Niclas och att jag lyssnade på Gessles "födelsedag" hela dagen =)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, verkligen ingenting! (jo förresten, att Sandra flyttat ner)

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Världens coolaste? haha nä jag vet inte... har inte så skön stil med mammakläder

31. Vad fick dig att må bra?
Niclas

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Sugen? haha vilket ord. Ingen.

33. Vem saknade du?
Sandra, Izabella, Lisa, Annika, Stina och Fanny

34. De bästa nya människorna du träffade?
Inga nya men började umgås med Hanna och Linda


Vecka 30 --->

Kommentarer
Postat av: Sandra

Komma o bo i min säng?

2009-01-09 @ 09:57:01
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0