Bye bye Sweden..

... Kunde ha varit jag som sagt det i dag, men icke! Morsan fyller 50 år på fredag och bjöd på en resa till Thailand.
Synd bara att jag inte får flyga, då hade vi ju följt med. Lite surt att se dom åka i väg. Är inte avundsjuk alls...
Fast å andra sidan ska jag ju få en underbar bebis. Vad är det mot en resa till Thailand? INGENTING!!

Ska in till Malmö nu snart och säga hejdå. Syrrans tåg från Göteborg kommer in kl 14.15 så vi ska ses hos morsan kl tre. 

Var på sista föräldraträffen i går. Man har faktiskt lärt sig lite. Eller lärt och lärt, var väl inget som var nytt precis, men det är bra att höra allt igen plus höra andras åsikter. Förrutom den tjejen som inte skulle ha smärtlindring ni vet? Som jag skrev om tidigare? Henne får man bara spel på så fort hon öppnar munnen. Någon jobbigare person får man leta efter!

Var efter det inne på Babyproffsen för att se om de hade bilbarnstolen vi valt. Då när vi skulle köpa den förra gången hade de inte den hemma, och de ringde aldrig som de sa att de skulle göra i måndags, så vi köpte den i går. 200 kr mer me vad fan, det får kvitta. Kan inte vänta på att de får tummarna ur röven. Plutten kan ju faktiskt komma närsomhelst!
(Lite lyckotänkande från min sida, men vill att han är kvar några veckor till!!!) 
Blev iaf en väldigt fin bilstol som vi fick av mina föräldrar! Tack!

Ska surra inom älsklingens jobb nu på vägen och lämna nån grej som jag faktiskt inte vet vad det var? Något till hans mormor & morfar. Måste ändå hämta ut pengar till syrran. Hon har fått köpa morsans present.

Tänkte även, om jag hinner, köra inom mormor så att vi kan bestämma vilka dagar vem ska vattna hos mamma. 

Ciao

Bilstolen


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi drar till thiland när Robin o Nille fyller 30? Jag är på!

2009-01-28 @ 19:54:53
Postat av: Anonym

Vi drar till Thiland när Robin o Nille fyller 30? Jag är på!

2009-01-28 @ 19:55:40
Postat av: Sandra

Va i helvete...att de är från mig syns ju inte! Hahah! Eller vi drar till thiland dag efter noel är född? Privat flygplan?

2009-01-29 @ 12:24:29
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0