En runda på stan!

Har, som rubriken, varit en liten runda på stan idag med Hanna och Elina! Tittade runt lite och shoppade faktiskt upp mitt presentkort på H&M som jag fick i julklapp! Men det blev faktiskt lite kläder till Plutten också, man kan ju inte låta bli!!
Väldigt trevlig tur iaf =)

Har nog också gjort det bästa köptet någonsin, nämligen ett par leggings som ser ut som jeans. Passar nu också, fast det är storlek S. (Har kanske bara lagt på mig på magen ändå?!)
Mina mammabyxor passar ju sedan långt tillbaka inte mig längre så dessa blir verkligen perfekta! Nu kan jag äntligen använda mina mammatröjor och de andra som jag kommer i igen. Perfekt!

Väntar just nu på att älsklingen ska ringa. Ska i väg till ÖB och kolla på soffor. Tror att de kan bli perfekta i allrummet.
Vi får väl se..


Mjukisdress till Plutten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0