Föräldraträff

Då har man varit på sin första föräldraträff =) Allt börjar bli mer verkligt nu. Kollade precis almanackan, 8 veckor och 4 dagar kvar till BF. Shit!

Var trevligt iaf. Kändes som man satt på ett AA möte (inte för att jag nångång varit på ett sådant!) när man skulle presentera sig och sånt. Haha. Vad fan ska man säga?
 - "Hej, jag heter Maria och jag är gravid?" Knappast....

Ska iallafall dit två tisdagar till. Tror faktiskt att man får ut något av det. Jag har läst massor, men kan vara skönt att få det förklarat på ett annat sätt av en kunnig barnmorska.  

Just nu håller vår diskmaskin på att installeras! Fy fan vad skönt att slippa diska!!!!!!!!!! *jublar*

Bjuder på en bild på världens gulligaste pojkvän, som jag älskar över allt! Du kommer bli världens bästa pappa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0