Grattis Sandra! Tjooohoooo!!!!!!!

I dag fyller mina andra hälft år! SANDRA HYLÉN!!!!!!!!!!!!! GRATTIS!!!

Sitter och käkar frulle. Fan vad gott! Hade bullar kvar sen i går =) Ostfrallor, det ni!

Får nog ta mig i kragen och göra mig klar, ska till barnmorskan i dag. Ska bli kul, fast...  där händer ju inget. Man lyssnar på hjärtat, ok, det e jättekul men vi har ju en sån apparat hemma så det kan vi göra när vi vill. Och sen mäter hon magen (man känner ju inte alls sig tjock när man ligger över kurvan alltid!) och sen frågar hon om man har några frågor.. hmm... nopp det har jag aldrig. Och det är faktiskt ärligt, jag har inga frågor. Läser väldigt mycket böcker om att föda och hela baletten. Så det är vad som händer, tar kanske 20 min. KUL! Går inne i malmö också. Mamma jobbar på samma ställe, ska höra med henne om hon också vill höra på Plutten! Men då börjar hon väl gråta! haha...
Fast det kanske händer nått annat i dag? man vet ju aldrig. Är bara 8 veckor kvar *längtar*

Vi ska på första föräldrarträffen i morgon. Får se om det är nått =)


     Födelsedagsgrisen och underbara Izabella

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan gumman..börja nästa gråta! Saknar dig bajsmycket..huhu 4 år sedan vi drog till stan o jag picera tungan ju! "hör om moraliskt stöd men detta är ju löjligt" hahaha!!! 8 veckor tills bebis kommer..8 veckor tills jag kommer ner!!!!!!!!!! pussis! rings i kvällis!

2009-01-12 @ 14:21:12
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0