HATA!!!!!!!!!!!

Fan vad jag hatar försäkringskassan! Tycker de själv att det är roligt att skicka 511 papper fram och tillbaka som man ska fylla i? Finns nått som heter "ringa" om man undrar något, inte skicka tbx samma papper med gulmarkerat. Sinnes. Papper hit och dit, BLIR SÅ TRÖTT!!!

Jobbade sista dagen i dag! Så underbart skönt! Äntligen kan man ta det lugnt. (inte för att jag inte gjort det innan, men ändå!) Kändes så skönt i morse när telefonen ringde och de ville att jag skulle jobba, att bara säga att "tyvärr jag jobbar inte längre för jag ska ha barn!!" Hihi... (var inte på mitt vanliga jobb)

Lovade att jag skulle sätta in bilder på bebis rum. Var skitsvårt att se helheten, tyvärr. Det är jättemysigt när man ser hela. Men har tagit några stycken. Ska se om jag får in dom! Tar med en på den fina vagnen också!


     

        


Kommentarer
Postat av: malin bjursell

ååh<3<3 ni är så duktiga!

2009-01-10 @ 23:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0